New Life ヅ
29 May 2012 • 1:30 PM • 0 comments
Assalamualaikum comel², lawa², handsome² sekalian :')


Hi, saya dah deactive account Facebook saya, saya hanya ada account Tumblr dan Blog sahaja sekarang. Now im gonna start a brand new joyful life :'D

Im tired of pretending im okay, when actually my heart says 'im not okay'. Im not okay with the fact that we dont even talk anymore, we are strangers.....

Sekarang ni saya lebih active ber-blogging di my personal private blog ^^ Just me, myself and i je yang boleh baca. So, senang lah saya nak meluahkan perasaan kan, huhu.

Start from today, saya nak berubah jadi yang lebih baik dari sekarang. Saya nak belajar berdikari. Yeahhh! Wish me luck! :*

Thankyou for lending your sweet eyes

Rewind me the pastMy sweet future
Times going by way too fast

Disclaimer ♥
The owner, The boss, The Author


Bonjour

Mirae, 15, Kuala Lumpur

The laughter
The memories
The pain
The happiness
Everything about her written here ♥

Tagboard ♥
Shout out loud, No harsh words





Time Machine ♥
Lets get back, To my past


Credits Section ♥
Big claps, For them

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: mirae.